hejhej :)

gud vad underbart väder det har varit nu den här veckan!
jobbade den här veckan och den som kommer nu med...
de känns verkligen piss om jag ska vara ärlig,
jag vill ha sommarlov ju :(
inte nog med de så jobbar jag på en bondgård(?!).
de passar inte mig alls,
de hade varit jätte kul om min kropp hade klarat de.

slut med mitt klagande :)
i fredags blev det en härlig hemma kväll med baby,
sov till tolv eller något och sedan åkte han på kalas.
vid fyra började jag fixa iordning mig för fest!
min kompis Rebecka fyllde ju 16, grattis <3
vi tjejer åt lite middag och tårta innan festen drog igång.
runt elva kom älskling och några av hans och mina kompisar.

idag har de varit 29 grader i solen, underbart :')
vi började med att vandra ner till kiosken för att äta glass.
sen solade vi lite ute på gräsmattan.
runt klockan sju åkte han hem :/
förhoppningsvis kommer han hit imorgon igen.

nu måste jag verkligen försöka sova,
börjar jobba vid nio imorgon men måste åka vid åtta ^
lägger upp några bilder från jobbet och festen.

ha de bra så uppdaterar jag nästa gång jag har tid.
just de! jag har ju i dom senaste 3 inläggen bett om förlåtelse
för dålig uppdatering men jag känner att just nu har
jag inte riktigt tid för att uppdatera flera gånger om dagen.
så istället kommer jag uppdatera när jag har tid istället!

kiss and love


dom andra två sommarjobbarna jobbar på hårt!


jag håller mig mest till dom här godingarna!


födelsedagsbarnet!


klockan kvart över två började alla bli trötta...


facelook,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0