jag är hemskt ledsen!

förlåt förlåt förlåt, jag har inte uppdaterat på..ja hur länge som helst!
jag lovar att försöka skärpa mig :)
de senaste tre dagarna har min dator varit sönder,
dagarna innan de har jag bara haft sommarlov,
innan de så var de avslutning och massa annat..
men nu är jag här igen! tjohooooo :D
sommarlov nu och fy fan vad skönt de är ju?!
nästa vecka ska jag börja jobba... gissa som vad?
haha de kan ni aldrig lista ut ;)
jag har även fått sims 3 så jag har suttit med de hela dagen.
nu ska jag ta en dusch innan jag somnar,
ha de bra så lovar jag att uppdatera imorgon!
kiss and love


vi har slutat nian! :D :D :D :D oj vad vi kände oss seriösa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0