min dag.

hejhej :)
idag sket jag i skolan (igen)...
låg bara hemma och tog de lugnt, har riktigt ont!
de började igår ikväll/natt med kraftig värk,
imorse var de inte bättre så jag stannade hemma.
efter några panodil blev de bättre så jag tog en prommenad.
saknar älsk ruktansvärt mycket nu :o
men han kommer nog en sväng imorgon tror jag.

ska jag vara ärlig hade jag inte tänkt gå imorgon heller,
vi har någon jäkla boll dag :s
lycka till att jag ska springa såhär. nej glöm de!
betygen blev klara idag och ja jag är nervös,
men så har jag ju faktiskt redan kommit in på op redan så..
fy fan vad kul vi ska ha tjejer! :D

nu ska jag kolla lite på house med min mamma,
ha de bra allihop!
glöm inte att kommentera för de är dåligt med de nu.
kiss and love


jag älskar dig! du är de bästa som hänt mig :)
tack för en underbar helg med dig snygging.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0