älskling.

till världens bästa pojkvän, Dennis Lindblad!

du är det bästa som har hänt min baby,
jag blev kär direkt! 18/4-09 det är vårat.
du kom och lyste upp min dag,
när allt var som mörkast räddade du mig.
om det fanns ord för min kärlek
skulle jag beskriva precis hur jag känner.
men det finns inga ord för det,
ingenting kan beskriva min kärlek till dig.
jag vet att det alltid kommer att vara du och jag.
redan från första början visste jag det!
jag tänker aldrig släppa dig min ängel,
när du känner dig svag tänker jag skydda dig i min famn.
när du är ledsen tänker jag trösta dig.
när du är rädd tänker jag stötta dig,
vad det än är kommer jag att stå vid din sida.
jag kommer aldrig såra dig,
aldrig lämna dig eller trycka ner dig.
du är det bästa som har hänt mig och kommer hända mig!
det är dig jag kommer att gifta mig med,
skaffa barn ihop med och bo ihop med, föralltid :)
jag älskar dig mest av allt i hela världen,
du har gjort mig hel.
min egen underbaraste prins är du,
och det kommer du också alltid att vara...

Från din egen Amanda.


grr, min snygging!

puss min bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0