Amanda hissar & dissar


1. saknad.
finns de något jobbigare än att sakna?! nej.
saknaden efter min kära farfar är stor och den tynger mig ofta.
han va min bästa vän och jag skulle göra allt för att ha honom hos oss igen.
vila i frid farfar, du kommer alltid att vara den bästa!

2.
fjortisar.
usch säger jag bara! dom är som ett eget litet äckligt folkslag...
springer runt på stan halvnakna med en lättöl i handen.
sminkar sig med 200 lager puder och sen 400 lager idomin på läpparna.
bort med dom säger jag bara,
13-14 åringar som borde ta tag i sitt liv istället för att dricka och knulla som svin!


3. sova ensam.
finns inget som är så tråkigt och ensamt, bläääää!
när man är van vid att ha någon som håller om en så blir det extra svårt.


1.
fransk manikyr.
det är dyrt att fixa på salong men då finns de ju lösnaglar.
riktigt snyggt och frächt! :) för mig ett måste.

2.
hultsfredsfestivalen.
kan va en av dom bästa platserna på jorden!
sitta i ett härligt camp med härligt folk, sjunga lite och ha de kul.
lyssna på awesome musik och bara njuta av sommaren.
hultsfred09 kommer bli riktigt bra, hoppas på mer bra band bara!

3.
Mischa Barton.
kanske är det hennes sjukt bra smak för kläder jag hissar men men.
finns inte mycket och säga,
hon ser bra ut men framförallt har hon snygga kläder jämt! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hon är supersnygg, synd att hon inte är bisexuell :p dock så är hon lite mager just nu tycker jag, för min smak iaf.

2009-05-25 @ 08:10:25
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0