amanda lyckas!

tjohoo! :)
idag blev det skola som vanligt. bara några dagar kvar nu!
hade utvecklingsamtal och de gick bra faktiskt. :o

förövrigt så känner jag inte igen min kropp längre...
vad fan händer?! snälla, jag vill vara frisk :(
sedan i onsdags har det bara blivit jobbigare,
blodtrycksfall precis varje gång jag reser mig upp,
svimmar alltså minst en gång om dagen nu,
mina ben skakar och jag går ostadigt,
och inte nog med de så är minnet kasst!
ibland kan jag inte ha en normal konversation ens.
ikväll när vi kollade på tv och de va reklam så glömde 
jag bort vilket program det var jag kollade på. 
det gör mig så rädd! men snart ska vi på undersökning igen.

nehe, nu blev det mycket tråkigheter tycker jag, ILLA!
men nu ska jag kolla något avsnitt på Sex and the city,
ha det bra så hörs vi av imorgon kväll sötnosar! :)
kissandlove
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0