arg som ett troll...

Måste börja med att säga förlåt,har varit riktigt jätte dålig på att uppdatera. FY PÅ MIG!!

Vaknade runt klockan ett idag med en ordentlig huvudvärk men tog en macka och vandrade in till grannen.
Vid klockan tre följde jag med och kollade på fotboll i västervik.
Nu är jag hemma och funderar på att ta en dusch,och kanske gå en sväng? :)
Sen kan jag även berätta att jag har en riktigt dålig dag idag...
* jag saknar min älskling så mycket att de gör ont.
* innan jag åkte till västervik så hittade jag en helt underbar klänning som jag hade tänkt att ha på skolavslutningen
men tror ni inte att min otroligt störda mamma var framme och petade på min dator medans jag va borta?
JO självklart så nu kan jag inte hitta sidan igen.
* MORR på precis allting idag,ingenting blir bra..
men men ibland har man dåliga dagar och tack gode gud att man har bra dagar oftast.
Dagens låt får bli; 9 crimes - Damien Rice. massa bra :)
Ni får ha de bra så hörs vi om ett tag eller imorgon!

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0