bad girl..

godmorgon! :)
idag är jag en riktig bad bad girl...
jag skulle ha gått till skolan som vanligt,
gjort ett prov och sedan gått hem pga huvudvärk.
men smart som jag är så kom jag på att jag är hemma  hela dagen istället ;)
annledningen är inte den bästa heller,
jag ska följa med min vän Bekka till oskarshamn.
alltså hoppar jag över skolan för att få shoppa, oj oj oj... inte bra alls!
men jag har så lätt för att  säga "jag tar det imorgon istället".
aja nu ska jag gå ner och hoppa på bussen in till Bekka.
ha det massa bra och hoppas ni skolungar har de trevligt där :) mohahhaha
fast just de, jag kom på att jag hade fått hela två kommentarer igår,
jag blev helt paff eftersom att jag inte har utgett att jag har en blogg.
då menar jag att jag inte har sagt till någon att jag har de,
inte lagt ut länk på bilddagboken eller facebook ^^
jag ska göra de snart men känner att jag vill komma igång med den först.
om någon skulle "råka" läsa min blogg så får ni gärna slänga en kommentar med! :)

nej nu måste jag springa men jag skriver ett inlägg när jag kommer hem,
då blir det dagens låt oh kanske bild på mina inköp. om de blir några ;)
kiss and love
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0