dansuppvisning!

japp, idag var de dansuppvisning och usch säger jag bara...
gick inte bra alls ju, tyckte inte om koreografin och då blev de inte kul.
men men, ledardansen va helt awesome! :)
baby sov hos mig inatt och de va hel mysigt såklart.
nu väntas ännu en jobbig skol vecka, mycket läxor och jobb.
på tisdag har vi "spex foto", jag och Elin ska va kvinnliga militärer ^^
ska öva mycket inför våran show som vi ska ha nästa vecka också...
som tur är så har jag koreograferat danserna så jag kan dom bra :)
men men nu ska jag duscha och kolla lite film innan jag ska sova.
den här veckan lovar jag att va bättre på att uppdatera,
kiss and love


en bild på ledardansen, helt klart den bästa på länge! men lite läskig ;)



Misery Business - Paramore.    awesome!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0