Jag dissar kissie!


1. KISSIE
oh yes, you heard me!
den stora bloggerskan "kissie" blir helt klart dissad...
tänker inte skriva en lång text om hur ílla jag tycker om henne,
det räcker med att hon är dissad!
hoppas hon snart kanske kan bli hissad istället? :)

2. FACEBOOK
jag tänker dissa facebook bara för att de inte finns en "ogilla" knapp...
det skulle vara mycket roligare och bättre!

3. TIDIGA MORNAR
tidiga mornar får en stor diss!
jag hatar att gå upp runt sex för att skolan börjar vid åtta...
varför kan inte alla börja vid nio istället som många gymnasieprogram gör?!


1. SLUTA NIAN (GRUNDSKOLAN)
det ska bli riktigt skönt att gå ut nian faktiskt.
för det första är alla högstadie lärare SKIT vad jag vet :o
för det andra blir de mycket roligare att plugga när man själv valt  ämne!
jag har sökt Omvårdnads programet och Hotell och Resturang,
nu vet jag att jag kom in på op och det känns jätte bra :)
kanske är det gymnasiet har hissar?

2. Högkjol
gaah, jag tycker det är skit snyggt med hög kjol! :D
både tub kjolar och stora ballong kjolar är snyggt.
en hög kjol kan få vem som att se bra ut, tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0