massa trött...!

hejsan hoppsan underbaringar :)
klockan är inte mer än tjugo över åtta och jag är dödstrött...
ändå har jag och älskling bara legat i sängen heeela dagen.
igår var vi och kollade på bal folket. dom var jätte fina! :)
eller okej många var de, en del inte. haha! 17 röda klännigar,
lite dålig fantasi? ^^ nej men man får ju ha de som man vill.
jag vet att jag ska ha en ljus blå klänning och en gul.
det har jag redan tänkt ut, thihi.
nehe, nu ska jag kolla på tv med mamma ett tag sen plugg.
har musik prov imorgon och så måste jag skriva uppsats.
vi får se om jag bloggar senare, annars .... ha det bra :)
kiss and love


Forever - Chris Brown       :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0