Min dag :)

hej alla underbara!
idag så var det egentligen friluftsdag men vi i styrelsen slapp.
vi har målat ungefär 70 ägg,vek 200 blommor och klippte ut massa skit!
de va inte lite som vi behövde göra, men på tisdag gäller'e :D
jag ska bara va med i tre nummer som tur är, dansa två gånger.
vi åkte hem med halv fyra bussen, då blev de att leka lite med vilda.
har pluggat lite till islam provet som vi har imorgon med...
så nu sitter jag här, kom precis ut ur duschen. skööönt som fan! :)
nu blir det att kolla lite på tv innan jag pluggar vidare.
imorgon blir de nog lite fest i vimmerby med Becka, Julia och Lovisa.
ska festa med älsklings vänner, hoppas de blir kul.
får se vart jag sover bara, vet inte om jag klarar att sova hos farmor..?
aja, på lördag blir det ialf linköping och handla lite. :)
nehe nu måste jag röra på mig annars fastnar jag här.
kiss and love


ego amanda, oh yeah ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0