plugg plugg plugg..

jaha, här sitter jag klockan halv två på natten och pluggar?!
för mig känns det helt klart lättare att göra de sent än mitt på dagen. :)
har skrivit lite frågor om buddhism och övat på provet "hållbar framtid".
egentligen borde jag skriva rent min debattartikel också..
men det orkar jag inte :o jag hittar ändå inga papper.
idag har det varit en mycket lugn dag, kunde sova ända till klockan ett idag.
det var helt underbart eftersom att jag nästan aldrig sover annars :)
vid klockan halv fem var det dags för dans igen men både Becka och jag
va trötta så de blev inte mer än någon åtta idag.
 men vi lärde Jullan en hel del av de vi kom på förra gången ialf!
efter det segade jag framför tvn och dator i några timmar sen dags för plugg.

nu är det bara tre dagar kvar tills jag får träffa min älskling igen, äntligen!!!
finns inte ord för hur mycket jag har saknat honom.
men på onsdag ska jag få pussa på honom igen :) *underbart*


nehe, nu ska jag försöka läsa klart en bok och sedan sova antar jag.
imorgon ska jag ju faktiskt försöka att följa med Bekka till oskarshamn...
och hinna sola också hade jag tänkt (a)
ha det bra så hörs vi av imorgon,
kiss and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0