vilken dag...

jaa usch, vilken dag! :( :O
började rätt så bra men under en håla i skolan gick de snett...
en av killarna i klassen tappade ut en sak genom fönstret,
han hoppade ut på taket och skulle hämta de men nådde inte upp igen,
då gav de andra killarna honom en stol att stå på för att nå.
under en halv sekund tappar han balansen och slinter med fonten..
att se någon ramla ner för ett tak, nee USCH!
först förstod man inte vad som hade hänt men sen sprang alla,
när vi kom ner hade han tappat minnet, vi fick ingen kontakt alls!
det första jag tänkte var att få dit en ambluans så jag springer iväg.
ramlar in och skriker i lärarummet tillsammans med Carro (hans tjej)
genast så står det mer än 20 personer ute runt honom och en bil är påväg.
han blöder rätt kraftigt från hakan men nu kan vi få mer kontakt med honom.
det ända vi vet nu är att han mår hyffsat och inget i nacken är bruten.
TACK GODE GUD för att det faktiskt gick som det gjorde :o
tänk om han hade landat på nacken?!
tänk om han blivit förlamad?!
jaa, det var nästan bra i det här läget att de gick som de gjorde :)

nu måste jag plugga lite biologi, uppdaterar senare!
släng gärna en kommentar om du läser? :)
kiss and love

ååh vad jag älskar vädret! :) sommaren är så nära nu. WIIIIIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0