manikyr!

först måste man ha ett manikyr sett från Depend.
det innehåller;
en bas färg - (jag har rosa)
ett vanligt vitt nagellack.
och ett topplack :) finns att köpa lite överallt!
(h&m, cubus, lindex och så vidare...)


1. rengör naglarna noga.
ta bort allt nagellack om du redan har något.

2. lägg ett tunnt lager med basfärg. LÅT TORKA!

3. se till att de är helt torrt innan du börjar med nästa..
sedan tar man de vita lacket och drar försiktigt ett smalt tunnt,
smalt streck från ena sidan till andra. LÅT TORKA!

4. Måla sedan minst två lager med topplacket :)
det gör att de stannar kvar länge och ytan blir fin och blank.


FÄRDIGT! :D
det är faktiskt hur lätt som helst att göra,
om man köper ett depend kitt finns de även med en beskrivning där.


Kommentarer
Postat av: Anna <3

Omg, Hur kan du fota såna bra bilder på dig själv???

Alltid när jag fotar vet jag inte hur jag ska posera :S Men du vet liksom hur man ska stå!

2009-10-01 @ 15:49:49
Postat av: jenny

najs! will du haflera besökare på din blogg? då borde du gå in på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jenny.luo , du får minst 100 nya besökare och detär helt gratis!

2009-10-01 @ 16:47:08
URL: http://jennyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0