16:35

äntligen hemma från skolan :)
ska äta och sova sen blire de plugg hela natte lång...
kollade nyss igenom foki's blogg,
och hej vad sugen Manda blev på att testa på och tävla!
så klickade in på sidan cocco.se och blev lite kär.
jag vet ju att jag inte har en chans att vinna men ändå,
jag tänker försöka.

en av dom sakerna jag föll för var de här;

men det är verkligen inte bra för mig att kolla såna sidor,
jag vill ha precis allt ju! :o haha.
nehe, nu får ni ha de så bra så hörs vi snart.
ska börja uppdatera mera...sen...kanske..snart (a)
kiss and love


Kommentarer
Postat av: Leia

Så fint!

Har du haft en bra dag? =)

2009-09-23 @ 12:40:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0