22:31

hej gullisar! :)
jag sitter och pluggar som en dåre just nu -.-
har en bok på över 500 sidor att läsa ut på två veckor,
engelska glosor tills imorgon, matte som jag fattar 0 av
och en hel del vård och omsorg med...
alltså är det rätt mycket just nu men man måste ju så ^^

ska passa på att be om förlåtelse också,
jag ska skärpa mig och det lovar jag nu!
imorgon blir det en hissa/dissa och lite mer uppdateringar.

nu ska jag poppa lite popcorn och kolla lite tv...
sen antar jag att jag ska forsätta att läsa min underbara?! bok, NOT!
(om jag inte somnar, kan finnas risk för det känner jag)
men men, ha det så bra alla underbara och glömm inte kommentera.
kiss and love


op09 <3 big love på mina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0