23:14 (pinsamt för efterlyst!)


är inte det här väldigt pinsamt för tv3 och efterlyst?!
jag menar någon eller några veckor tidigare i programet
sitter den här mannen och gråter över sin försvunna fru...
efterlyst och polisen går på de och nu är de ingen mindre än
han själv som är mistänkt. PINSAMT?! ja :o

jag har en himla kort stubin det kan jag själv erkänna,
brukar få huvudvärk av att kolla på tv faktiskt ^^
jag sitter och irriterar upp mig på små saker som till slut gör mig arg!
oftast slutar det med att jag skriker och stänger av tvn...
inte bara det här med efterlyst och idol har gjort mig arg idag,
ett annat program på tv3 efter efterlyst handlade om feta ungdomar,
mammor som gråter och läkare som ska försöka hjälpa till.
jag menar what the fuck?! det är ju oftast mammorna som från början
hjälpt barnen att bli feta och när ungarna ligger och tjuter för dom inte får korv
och är nära på och dö på grund av sin fetma, GE DOM KORVEN VAFAN!
dom vet att dom är feta och att de är livshotande men ändå
snackar dom bara om mat mat mat mat och mat!
precis som kenza gör om fest och kissie om kändisskap ;) (inget illa menat).


så,nu har jag lyckats få ur mig lite av min surhet i alla fall :)
blir lite engelska och svenska plugg innan natten tar över!

jag uppdaterar imorgon!
kiss and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0