23:19

klockan är tjugo över nio,
jag är sjuk och trött...
men ändå är jag vaken, är inte de så jävla typiskt mig?!
haha jo det är de verkligen :p
men jag har kollat på massa bra tv program faktiskt!
först var det idol som faktiskt börjar bli riktigt tråkigt :o
sen efterlyst som jag alltid tycker är hemskt och lyckas
nästan alltid drömma olika mardrömmar.
sen var det ett jätte bra program som handlade om
en 27 årig man som vägde ungefär 270 kilo (tror jag?)
men sedan började banta och väger nu 100 kilo och är skit snygg.
jag tycker det är dåligt av bland annat dom stora kända bloggarna
att hacka ner på de människor som kanske väger lite mer än dom.
jag menar först och främst kan de vara en sjukdom?
sen kan de vara depprimerade eller något sånt...
jag tycker det är hemskt!

TJEJER MAN SKA VA MULLIG, HA LITE HÖFTER FÖR FAN!
det finns inget snyggare än höfter på tjejer, så det så.
lyssna på mig för jag har fan rätt :)

nu tänker jag läsa min jätte braiga bok och sova!
kiss and love

ps. imorgon visar jag hur man fixar manikyr.


även att jag inte alltid har varit stolt över mig själv så är jag det nu!
jag är stolt över mina breda höfter, va det ni också :)
jag hatar och va som alla andra... svälta sig och så vidare.
om man är sig själv mår man bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0