23:22

i och med att vi har fått dator i skolan används dom en hel del..
och det är inte bara till skolarbete tyvärr ;$
blir en hel del facebook, bloggläsande och myyyycket spel!
farmville är en stor favorit, faktiskt i hela klassen. haha :)


här är en liten bild på min farm, mohaha!
ignorera dom fina hjärtana (a)

nehe, nu är det dags för Manda att sova...
tur att det är fredag imorgon!
då åker familjen bort och lämnar mig ensam till söndag,
men älskling kommer och gör mig sällskap hela helgen :)
på lördag blir det en liten tripp till Kosta också!
men nu ska jag stänga av min plutt dator och läsa lite,
har en bok på över 500 sidor att läsa ut på två veckor -.-
men men, ha det bra och glöm inte kommentera.
kiss and love

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är din face book?:P

2009-09-11 @ 11:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0