!

it burns, it rips, it hurts...
men jag kan fan inte fatta hur störd jag är?!
hur kan jag ens låta en sån här skit sak komma emellan oss,
det var precis vad som inte fick hända!
mitt hjärta dunkar fortfarande hårt i bröstet,
jag känner fortfarande smaken av spya...
och djupt inom mig vill jag bara skrika, slå och gråta.
allt är en skit sak, ingenting som kan göra sånhär skada egentligen.
jag älskar dig så mycket, FÖR mycket.. det är tydligt nu.
jag vill så gärna att du bara ska vara min att ett ex till dig
kan förstöra en hel natt!
jag har fortfarande inte svarat på dina sms eller samtal,
jag är en jävla idiot jävel, det vet jag.
men något hände, något gick fel...
varför kollade jag ens igenom sånt gammalt skit?

åh, jag är så trött nu.. har inte sovit mer än en timma inatt!
men jag lovar, det här ska absolut inte bli en depp blogg.
jag behövde bara få de sagt, skriva av mig lite.
vi får se om jag kommer uppdatera mera... allt beror på mig!
kan jag lösa allt och inte vara så "barnslig"?
njaa, jo jag hoppas det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0